Palume saabuda broneeritud hooldustele 5 minutit varem, et saaksite täielikult valmistuda lõõgastuseks.
1h enne kehahooldust ei ole soovitav süüa.
Kui teil on probleeme tervisega (kroonilised haigused või viirused) või selline tervislik olukord, millest klienditeenindaja peaks olema teadlik (näiteks rasedus), palume kindlasti seda eelnevalt mainida. Tutvu vastunäidustustega!
Kui teil on küsimusi hoolduste, toodete või riietuse osas, pöörduge Ultratone terapeudi poole.
Palume öelda koheselt, kui teil on ebamugav, külm vms. Juhul kui soovite teha märkuse tehtud hoolduse kohta, palume seda teha kohe pärast protseduuri enne salongist lahkumist.

Pärast hooldust soovitame juua toasooja (kindlasti mitte külma) vett, millele võib lisada paar tilka õunaäädikat, sidrunit või greipi. See kergendab neerude tööd. Kindlasti ei tohi juua kohe kohvi, alkoholi, süüa magusat, rasvast (u 2h).

Hoolduste broneerimine ja annulleerimine

Broneeringuid saab teha kas helistades salongi või saates e-kirja/ online broneeringu.
Palume kindlasti teavitada meid, kui soovite hoolduse annulleerida. Salongil on õigus küsida kliendilt, kes tühistab oma broneeringu vähem kui 24 tunnise etteteatamisega ilma mõjuva põhjuseta, 50% broneeringu kogumaksumusest.
Kui te ei jõua hooldustesse õigel ajal, palume sellest teavitada salongi telefoni teel. Kui broneeringute ajakava on tihe, siis võib hoolduste aeg jääda hilinemise võrra lühemaks.