Igapäevatööl salongis puutume kokku väga paljude erinevate naistega, kel on valdavalt probleemiks tselluliit. Üldjuhul jõuab naine salongi siis, kui erinevate teiste vahenditega (sport, toitumine, kuivharjamine) ta tselluliidist vabaneda suutnud ei ole. Ebatasane nahk on esteetiline probleem ja kui see Sind juba igapäevaselt segab ning Su enesekindlust mõjutab, siis on õige aeg tegutseda ja endasse investeerida.

Salongihooldusel käib inimene intensiivkuuri ajal keskmiselt 2-3x nädalas. Parima tulemuse saamiseks tuleb naha eest hoolitseda aga iga päev. Seetõttu räägime kõikidele klientidele alati ka koduse nahahoolduse vajalikkusest. Palju on suhtumist “tselluliidikreem on täiesti mõttetu” jne. Kas tselluliidikreemid on siis tõesti mõttetud?

Peamine viga on see, et enne kreemi nahale kandmist ei valmistata nahka ette. Oluline on enne kreemitamist:

- soe dušš (kreem imendub soojal nahal sügavamale)

- 1-2x nädalas naha koorimine

- dušši all käimise lõpetamine vahelduva duššiga (soojem-jahedam 3x)

- väga hea on ka regulaarne kuivharjamine (iga päev kasvõi 5 minutit), saun, vihtlemine.

Seejärel kreemita nahk intensiivsete ringjate masseerivate liigutustega südame suunas.

Meie soovitame tselluliidikreemiga teha intensiivkuurid- st 2x päevas (hommik, õhtu) 2 nädalat, seejärel 2x nädalas ja vajadusel uus intensiivkuur 2 nädala pärast.

Kui kasutad tselluliidikreemi ebaregulaarselt ja nahka eelnevalt ette ei valmista, siis ei anna isegi parimate toimeainetega kreem mingit tulemust.

Maailmas ei ole ühtegi salongihooldust ega kreemi, mis võtaks tselluliidi ära nii, et Sa ise mitte midagi tegema ei pea. Tõhus tselluliidiravi vajab lisaks ka Sinu enda panust, oluline on:

- liikumine:  oluline leida trenn, mis lisaks füüsilisele koormusele Sulle tõesti meeldiks. Ei ole mõtet minna Bodypumpi kui Sulle see trenn vastumeelt on. Selleks, et trenn kujuneks elustiiliks ja samasuguseks rutiiniks nagu hambapesu, peab see sulle meeldima. Kui spordisaalid Sind ei tõmba, siis osta sammulugeja ning võta eesmärgiks sammhaaval tõsta igapäevane koormus 10 000-15 000 sammuni päevas. Peamine,et Su reie- ja tuharalihased saaksid piisavalt koormust.

- tervislik toitumine: kindel söögirütm, täisväärtuslik toit, poolfabrikaatide ja kiirtoidu vältimine. Oluline on toidu kvaliteet, kogus ning kellaaeg, millal sa seda sööd. Üliranged dieedid ei ole soovituslikud- kurnavad su keha, meelt ning mis peamine, tervislik toitumine peaks kujunema elustiiliks, mitte hoogtööks enne rannahooaega :) Lisaks: Antioksüdantsete vitamiinide (A,C,E) ja mineraalainete (tsink, magneesium, mangaan, seleen) piisav tarbimine. Söö palju juur- ja puuvilju ning täisteratooteid. Lisa oma menüüsse: ingver,apteegitill, sibulad, cayenne pipar, rosmariin, kaneel ja sidrunid. NB! Sibulad on looduslikud diureetikumid, mis aitavad väljutada naharakkudest üleliigset vedelikku. Väldi sagedast ja suuremal hulgal kohvi, sealiha, juustu ja magusa tarbimist (organismis tekib hapete liig, mis ladestub sidekoes sooladena). Praadimise asemel grilli või auruta.

- joo 8 klaasi vett päevas

Tselluliidiga võitlus, kehahooldus on pidev ja kestev protsess. Ainult treeningu ja dieediga ei ole võimalik tselluliidist lahti saada. Ilma efektiivse tselluliidiravita jääb nn apelsinikoorenahk püsima ja isegi süveneb aastatega. Salongis saavutatud tulemus ja selle püsivus sõltub aga koduse hoolduse järjepidevusest ja ka Sinu eluviisidest.

Vaata videot Ultratone tselluliidiravist siit